
Producties:
De veelbesproken ideeën van Katharine Viner, hoofdredacteur van The Guardian
–
Vlaanderen hoopt op samenwerking met Stimuleringsfonds voor de Journalistiek
–
Sanne Walvisch (FD): ‘We hebben nog 200 jaar aan digitale evolutie voor de boeg’
–
Le Temps is geen arrogante krant meer
–
Pools visualisatieplatform BIQdata geeft nieuwsverhalen extra diepgang
–
De Correspondent was inspiratiebron voor Slowaaks medium Denník N
–
Google helpt Portugese krant met innoveren
–
Waarom virtual reality en 360-gradenvideo’s ook riskant zijn
–
Erbij zijn terwijl de bommen vallen met 360-gradenvideo
–
“Als je een goede visualisatie ziet, begrijp je de boodschap meteen”
–
Publicism richt zich op journalisten die het grootste risico lopen
–
Expertisedag Nieuwe Media: betrek je lezers bij het verhaal
–
Alle journalistieke en innovatieve begrippen op een rij
–
“Wibbitz maakt de journalistiek leuker”
–
Is de filter bubble gewoon een makkelijk antwoord op moeilijke vragen?
–
Media Distillery laat journalisten focussen op kwaliteit en creativiteit
–
Visuele bijsluiter bij datasets voor journalisten
–
Net op tijd voor de Amerikaanse verkiezingen: Google Fact Check
–
Webanalyticstool SmartOcto haalt het maximale uit verhalen
–
Google Trends, opiniepeiler van de toekomst?
–
360° video – Zo ziet de nieuwe Ecco W-21 store met innovatie lab eruit
Voor het Stimuleringsfonds voor de Journalistiek schrijf ik verhalen over journalistieke innovatie en over journalistieke organisaties die aan de slag gaan met nieuwe technieken. Voor deze verhalen interview ik individuele journalisten, informatiedesigners, startups en mediabedrijven. Daarnaast doe ik onderzoek naar nieuwe technieken en bestudeer ik hoe journalisten van die technieken gebruik maken.
. @ingebeekmans maakte een overzicht met veelgebruikte journalistieke en innovatieve begrippen en wat ze
betekenen. https://t.co/aVHSO3z8S4— Stimuleringsfonds (@persinnovatie) 12 april 2017